Levering en Retournering

Gratis levering vanuit de EU binnen 1-4 werkdagen

Uw bestelling wordt direct vanuit het magazijn in Duitsland verzonden, waar we een goede voorraad bijhouden van het gehele Mathmos-arrangement.

Levering

Volledige Lampen en Flessen

Wij leveren via UPS rechtstreeks bij u thuis of op uw werkplek.
Levertijd naar Nederland of België bedraagt 1-4 werkdagen.

* Accessoires en Gloeilampen
(Bestellingen voor accessoires met een waarde van minder dan €30 worden verzonden door PostNL / Bestellingen voor lampen worden verzonden door PostNL, deze service duurt iets langer).

Wij vragen u om een geldig e-mailadres en mobiele telefoonnummer door te geven als u uw bestelling plaatst, zodat onze logistieke partners u de traceergegevens per e-mail en sms kunnen doorgeven.

Vul uw UPS-traceercode in (pakketnummer zonder spaties of de code die wij u per e-mail of SMS hebben toegezonden) https://www.ups.com/track?loc=nl_NL&requester=WT/

Voor vragen over de levering van uw bestelling kunt u ons een e-mail sturen via mathmos@mathmos.com

Indien u ons een geldig mobiele telefoonnummer en e-mailadres heeft gegeven, kan UPS u via e-mail en SMS op de leveringsdag een bericht sturen met nadere informatie over deze levering. Het is dan eventueel mogelijk om deze dag te verplaatsen, het leveringsadres te wijzigen of om door te geven dat u uw bestelling op een UPS-servicepunt wenst af te halen.

Mocht u het Sms-bericht niet gelezen hebben en u bent niet thuis als de bestelling wordt afgeleverd, dan zal de chauffeur een kaart achterlaten.

Moet ik invoerrechten, leveringskosten of andere kosten betalen?
Nee, de prijs die u ziet is de prijs die u betaalt, er zijn geen andere kosten.

Waar komt mijn bestelling vandaan?
De EU-orders worden verstuurd vanuit ons fulfilmentcentrum in Duitsland (Rhiem). We hebben daar goede voorraden met Mathmos-producten en werken al enkele jaren samen met Rhiem.

Veroorzaakt de Brexit vertragingen in de levering?
Mathmos heeft zich op deze beginperiode van de Brexit voorbereid en voorraden in ons Duitse fulfilmentcentrum opgebouwd, zodat onze klanten nog steeds van onze goede service gebruik kunnen maken.

Als ik mijn product wil retourneren, worden er dan extra kosten of heffingen in rekening gebracht?
Nee, u betaalt alleen de kosten voor het terugsturen van uw product binnen uw land.

Plan een gratis eCard per e-mail of social voor alle Mathmos producten met uw boodschap.

Mathmos eCards

Klantenservice met Gouden Ster

Voor uw eigen gemoedsrust hebben alleen de artikelen die u op Mathmos.com bestelt een garantie op fabricagefouten voor een periode van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Indien uw artikel een fabricagefout heeft, zullen wij deze repareren of vervangen, met inbegrip van alle verzendkosten.

Artikelen die bij andere retailers zijn gekocht, hebben een garantie op fabricagefouten voor een periode van 1 jaar vanaf de aankoopdatum.

Onder een fabricagefout verstaan we iedere fout in de materialen van het product of door de fabricage, die aanwezig was op het moment van ontvangst van het product.

Schade die als gevolg van de volgende omstandigheden is ontstaan, wordt niet aangemerkt als fabricagefout en valt ook niet onder onze garantie:

  • Bij gloeilampen die ouder zijn dan 1 jaar
  • Accidentele schade
  • Aanvaardbare (normale) slijtage
  • Schade veroorzaakt door misbruik of nalatigheid

Wij zullen de volgende producten niet vergoeden:

  • Indien ze niet in overeenstemming met de instructies zijn gebruikt of onderhouden Bijvoorbeeld als lavalampflessen zijn verplaatst, terwijl ze nog warm waren
  • Elk product dat door iemand anders dan Mathmos is aangepast of gerepareerd
  • Indien een product tweedehands, opgeknapt of zonder garantie is gekocht

Mathmos is trots op zijn hoge kwaliteitsproducten die voldoen aan alle relevante veiligheids- en kwaliteitsnormen. Als u echter denkt dat er iets mis is met een van onze producten, volg dan de volgende 2 stappen:

  1. Ga naar het FAQ-gedeelte van onze website (Veelgestelde vragen) Tik op de relevante vraag. Misschien dat hiermee uw probleem is opgelost.
  2. Mocht het FAQ-gedeelte geen oplossing voor uw probleem bieden en uw product valt nog binnen de garantieperiode van 2 jaar (alleen geldig voor klanten van Mathmos.com), neem dan contact op met ons team productexperts en zij zullen u adviseren wat u verder moet doen. Om ervoor te zorgen dat uw aanvraag zo efficiënt mogelijk wordt afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk om het volgende bij de hand te houden: uw bestelnummer, een foto waarop het probleem te zien is, een beschrijving van het probleem en de datum waarop u het probleem hebt opgemerkt.

Let op: Retourneer uw product niet voordat u eerst met ons contact hebt opgenomen en ons advies hebt ontvangen.

Mathmos Retourbeleid

Wij hopen dat u tevreden bent met uw Mathmos product. Als u uw product wenst terug te sturen voor een terugbetaling, heeft u 30 dagen vanaf de aankoopdatum. Alle andere verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing. We zullen u voorzien van een retouretiket, maar €10 zal worden afgetrokken van uw terugbetaling om de kosten van de retourzending in het land te dekken. Alle retourzendingen moeten in verkoopbare staat zijn (in de originele verpakking, ongebruikt en veilig verpakt). Volg Mathmos’ 4-stappen retourprocedure:

1. Neem contact met ons op voordat u een artikel retourneert. Neem binnen 14 dagen per e-mail contact met ons op en vermeld uw naam, de naam van het product in kwestie, uw bestelnummer en uw e-mailadres. Wij sturen u een retourlabel geadresseerd aan een locatie in uw land. mathmos@mathmos.com

2. Verpak het product zorgvuldig Alle geretourneerde producten moeten in de originele verpakking, ongebruikt en in verkoopbare staat zijn. Zorg ervoor dat u het retourformulier in de verpakking doet en boven het product plaatst. Als het product niet in de vereiste verkoopbare staat wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor om de terugbetaling te weigeren of te verminderen.

– Laat je lavalamp minstens 24 uur afkoelen voordat je hem opnieuw verpakt, voor het geval je hem hebt aangezet om de kleur te zien.

– Hergebruik de originele verpakking zoveel mogelijk. Als er elementen van de binnenverpakking beschadigd zijn, gebruik dan geschikt verpakkingsmateriaal zoals stevig karton en noppenfolie.

– Bescherm de stekkers met noppenfolie of krantenpapier.

– Gebruik verpakkingsmateriaal om de lampvoet en de kap te beschermen om krassen te voorkomen en wikkel de kabel rond de buitenkant van de lampvoet.

– Lavalampen bevatten glas, dus zorg ervoor dat ze zorgvuldig verpakt zijn.

3. Retourneer uw product terugsturen Retourinstructies worden meegeleverd met het verzendlabel dat we u toesturen. Mathmos neemt geen verantwoordelijkheid voor producten die verloren gaan of beschadigd raken tijdens het transport; we raden u aan om uw product met de grootste zorg te verpakken en een ontvangstbewijs van het postkantoor te bewaren.

4. Terugbetalingen door Mathmos Terugbetalingen worden verwerkt binnen twee weken vanaf de datum dat het product is ontvangen in onze fabriek; de meeste terugbetalingen worden verwerkt binnen drie tot vijf dagen. Als u uw terugbetaling na 2 weken nog niet hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via mathmos@mathmos.com. Vermeld het trackingnummer van het pakket, zodat we het kunnen opsporen.